vrijdag

Princess Hook

Waar heb je die tas gehaald?
Zelf gemaakt (bloos)
Amai, wat maak je zo nog?
De rok die ik aanheb en de tas van die andere collega.
Oh, echt?! Super! Zoveel creatieve mensen hier. Daar moeten we iets mee doen.

Echt gebeurd, de conversatie tussen een collega en mezelve op een warme augustusdag (hebt u ook moeite u in te beelden wanneer dat ook weer was? En een week later hadden we ons opgegeven om een creatieve kerstmarkt te organiseren voor een goed doel. Zowaar, we vonden dadelijk een hele hoop enthousiastelingen die mee wilden organiseren. Zelfs wat creatievelingen die vanalles willen maken, maar wat vast zitten met inspiratie.

En dus schuim ik al weken de verschillende blogs af op zoek naar leuke spulletjes om te maken. En bleek dat er zoveel leuks gehaakt wordt! En dat was mijn blinde vlek. Zo graag ik ook wou, een haaknaald en garen met het boekje ernaast, het werd niks. Maar kijk, dankzij het democratische www per filmpje geleerd! De tip en het laatste duwtje kwam van haar en met dank aan de dames van www.handwerkles.nl is dit na een week het gemengde resultaat:

Het linkerbloemetje is een aangepaste versie van dit patroon, en komt al zeker op de kerstmarkt! Ik ben al helemaal verslaafd aan haken. Onze kat vindt het ook super...

En het favoriete lijstje van projectjes die ik zeker eens ga proberen, en als ik ze op redelijke termijn in elkaar krijg natuurlijk overal braaf gaan vragen of ik ze mag gebruiken:

Het lepelvliegtuigje van leven met liv

Het hartje-bladwijzer van van ons thuis



Geen opmerkingen:

Een reactie posten