zondag

T-shirtjes aan de lopende band

Deze had ik al eens getoond...

Daar werden er nog 4 van gemaakt voor de kerstmarkt maatje 6 maand, leek me redelijk universeel als cadeautje...

En voor sommige collega-kindjes was het te klein, dus kregen ze de luxe na te bestellen en stofjes te mogen kiezen...

En sommige collega's vonden de kleur toch niet helemaal passen voor de zoons... ah ja, en het is winter, dus mocht het met lange mouwen, dus kwam er deze...

En toen was ik de knopjes beu en probeerde ik eens een ander modelletje.

Maar... er klopt iets niet! Links is de oorspronkelijke maat 68, rechts de maat 86. Nu zou dat mooie enveloppe t-shirtjes volgens patroon voor 12 tot 18 maand zijn? Nee, ik geloof er niks van!

Update: heb het boek waar het patroon uit kwam nu ook zelf, en het lag helemaal aan mezelf... had een verkeerde maat op het overgetekende patroon gezet. Het is gewoon een 0-6 maand maatje. Oeps :-)
Boek: Growing up sew liberated

Geen opmerkingen:

Een reactie posten