zondag

CAL week 2

Rij 3

Granny stripes! Ik had die alleen nog maar gehaakt in vierkantjes, maar zo in een rij gaat dat vlot! Ik begon met diep paars, bij Stylecraft Emperor genoemd. Fotografeert erg moeilijk… Toen ik helemaal ten einde was, zag ik plots 2 granny groepjes waar ik maar 2 in plaats van 3 stokjes haakte. En toen sloeg de eeuwige twijfel toe: alles uithalen? Of toch maar verder?

De wederhelft-test bracht zoals steeds raad en ik ging rustig verder.

U kent dat niet, de wederhelft test? Men neme het haakwerk en een al dan niet gewillige wederhelft. Men laat hem een stuk van het haakwerk zien, een 30 cm zeg maar, waarin de fout ergens voorkomt, met de fijne opdracht “zoek de fout” Als hij de fout niet binnen de 2 minuten gevonden heeft kan men met gerust hart verderwerken!

CAL2014

 

Rij 4

Weer een rij Granny stripes, deze keer met Denim, jeansblauw zeg maar. En dan, paniek… want ik had een steek te veel? 3 keer herlezen en ik had toch echt gedaan wat er gezegd was. Dus, kop in het zand en verder!

CAL2014

 

Rij 5

Exact hetzelfde als rij 3, dus ook de zelfde kleur. En wat blijkt, natuurlijk was de paniek bij de vorige rij helemaal niet nodig, we zitten weer mooi op 217 stokjes!

CAL2014

 

Ook zin om mee te doen? Je vindt de algemene informatie bij Tertia en Jolanda. Twijfel je nog? Kom eens kijken naar gelijkgezinden op deze facebookpagina. Kan je de volgorde van je kleurtjes niet bepalen? Probeer dan dit geweldig tooltje eens.

Ik haalde mijn Stylecraft Special DK bij deze webshop en ben heel tevreden van de service.

Vragen? Stel ze gerust!

1 opmerking:

  1. Schoon kleuren !
    Die wederhelfttest, da's de beste handwerktip ever, die gaat mij hier veel getwijfel besparen !!!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen